سرخط خبرها
خانه / ساعت میناکاری /  خرید ساعت میناکاری با بهترین قیمت و کیفیت

 خرید ساعت میناکاری با بهترین قیمت و کیفیت

برای خرید ساعت میناکاری با بهترین قیمت و کیفیت باید سراغ مراکز فروش انواع محصولات میناکاری رفت. ساعت های میناکاری در رنگ و طرح های متنوعی در بازار یافت می شود و اگر شما به فروشگاه هایی که انواع ساعت را عرضه می کنند مراجعه کنید می توانید هر مدل و رنگی که دوست دارید را تهیه کنید.

 خرید ساعت میناکاری با بهترین قیمت و کیفیت

جایگاه انواع ساعت میناکاری ایرانی در بازار اروپا

جایگاه انواع ساعت میناکاری ایرانی در بازار اروپاجایگاه انواع ساعت میناکاری ایرانی در بازار اروپا بسیار خوب است. انواع ساعت دیواری میناکاری از زیباترین ساعت ها محسوب می شوند که توسط هنرمندان توانگر اصفهانی تهیه می شوند. این ساعت ها جزو صنایع سنتی اصفهان به شمار می روند. شما می توانید از این ساعت ها برای منزل و محل کار خود استفاده کنید. تا هر کسی که وارد منزل و محل کار شما می شود با دیدن این ساعت شگفت زده شود و ایجاد حس آرامش کند. این ساعت ها از رنگ مینایی لاجوردی تشکیل شده اند و در طرح هایی زیبا و منحصر به فرد مانند قوری چینی اصفهان در بازار یافت می شوند.

هنرمندان در تولید این ساعت ها هنر و تکنولوژی را با هم ترکیب کرده اند و توانسته اند چنین محصولات زیبایی را تولید کنند. شما می توانید این ساعت ها را با تمام وسایل منزل خود ست کنید و دکوراسیون منزل خودتان را زیبا و فوق العاده کنید. تا با نگاه کردن به متریال و دکوراسیون منزل خود لذت ببرید و احساس آرامش کنید به طوری که تحقیقات روان شناسی نشان داده زیبا بودن دکوراسیون منزل نقش مهمی در ایجاد آرامش انسان دارد.

استفاده از این ساعت ها نه تنها باعث زیبا شدن محل کار و منزل شما می شود بلکه شما می توانید از هنر اصیل ایرانی حمایت کنید تا هنرمندان و استادکاران این حرفه بتوانند با شوق فراوان این ساعت ها را تهیه کنند.

این ساعت ها با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مس تولید شده اند. این محصول از زیباترین هنرهای دستی ایرانی محسوب می شود و شما با نگهداری درست از این ساعت ها می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید. این محصول هم جنبه کاربردی دارد هم جنبه زیبایی و شما با خرید این ساعت ها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید هم منزل خود را زیبا و دلنشین کنید هم از ساعت آن استفاده کنید. بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی از این ساعت ها برای هدیه به کارمندان خود تقدیم می کنند. شما با خرید این ساعت ها می توانید به رشد اقتصادی جامعه کنید تا هنرمندان این عرصه شغل خود را از دست ندهند و بتوانند افراد دیگری هم به این شغل جذب کنند.

بازار خرید و فروش ساعت میناکاری در سراسر کشور

بازار خرید و فروش ساعت میناکاری در سراسر کشور

بازار خرید و فروش ساعت میناکاری در سراسر کشور بسیار پر رونق و داغ می باشد. ساعت میناکاری با استفاده از رنگ های مختلفی مانند فیروزه ایی و آبی آسمانی با نقوش اسلیمی و گل و بوته های ظریف که با نقاشی ترکیب شده توانسته زیبایی منحصر به فردی به این ساعت ها بدهد. وجود ساعت در تمام خانه های ایرانی یک امر ضروری و مهم می باشد و تاثیر مهمی در دکوراسیون خانه شما دارد و شما می توانید از این ساعت ها پر نقش نگار و زیبا استفاده کنید و زیبایی منزل خودتان را چندین برابر کنید. این ساعت ها نه تنها زیبا هستند بلکه از نظر کیفیت بسیار منحصر به فرد می باشند. این ساعت ها از بهترین موتورهای  خارجی و با کیفیت ساخته شده اند و موتور این ساعت ها می تواند چندین سال عمر کند. به خاطر همین شما با خرید این ساعت ها می توانید از هزینه های اضافی جلوگیری کنید و دیگر نیازی نیست بعد از دو یا سه سال دوباره هزینه ایی را صرف خرید ساعت کنید به طوری که تحقیقات نشان می دهد این ساعت ها نسبت به سال های معمولی می توانند صد سال عمر کنند بدون این که به ساعت آسیب وارد شود.

مینا کاری هنری است که سابقه آن به پنج هزار سال می رود و تمام ظروف و ساعت هایی که به وسیله این هنر تهیه شده اند می توانند چندین سال عمر کنند. اوج این هنر زیبا به دوره سلجوقیان بر می گردد. این هنر را می توان روی مس، طلا و نقره انجام داد. مینا کاری هنر اصیل اصفهان است و تمام توریست ها و گردشگرانی که از کشورهای مختلف به این شهر سفر می کنند بسیاری از محصولات مینا کاری شده من جمله ساعت های مینا کاری را خریداری می کنند. رنگ ساعت های مینا کاری ثابت است و با گذشت زمان تغییر نمی یابد.

کیفیت بالای ساعت میناکاری به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای ساعت میناکاری به چه عواملی بستگی دارد؟کیفیت بالای ساعت مینا کاری به عوامل زیر بستگی دارد:

  • جنس و ظاهر ساعت مینا کاری شده: مینا کاری روی مس انجام می شود و معمولا مس مرغوب وزن بیشتری دارد. بهترین راه برای تشخیص مرغوبیت مس گرفتن ساعت در دست و وزن کردن آن است. اگر وزن ساعت متناسب با کاری که روی ساعت انجام شده نبود کیفیت مس پایین می شود که این باعث می شود کیفیت ساعت هم پایین بیاید. برای تشخیص با کیفیت بودن ساعت باید روی نقش و نگار ساعت دست بکشید و اگر سطح کار شده صاف بود شما با کیفیت ترین محصول را انتخاب کرده اید. پشت کار هم باید از لعابی مرغوب و با کیفیت و بدون ترک باشد. در ضمن زیر ساخت مینا هم باید یکدست و یک تکه باشد.
  • رنگ و نقوش روی ساعت : معمولا از نقش های سنتی مانند اسلیمی، ختابی، گل و… استفاده می شود هر چه طراحی و تنوع نقوش بیشتر باشد ارزش کار بیشتر می شود. اگر رنگ قرمز یا ارغوانی در طرح روی ساعت استفاده شده باشد. قیمت ساعت بیشتر می شود چون از پودر طلا در این رنگ و ساخت ساعت استفاده شده است.
  •  شناسنامه: برای این که از کیفیت این محصول اطلاع یابید باید به دنبال شناسنامه آن باشید چون در شناسنامه نام محصول، سازنده، نوع طرح، مدل و رنگ ها به کار رفته در مینا کاری مشخص شده و شما به راحتی می توانید از کیفیت ساعت میناکاری خود اطمینان یابید.

برای نگهداری این محصول هنری زیبا باید به نکات زیر توجه کنید:

  • شما می توانید با پارچه ایی نم دار به سادگی گرد و غبار ساعت را پاک کنید.
  • اشیای نوک تیز و برنده را نباید روی ساعت کشید. چون باعث می شود رنگ ساعت از بین برود.

خریدار ساعت میناکاری اصل

خریدار ساعت میناکاری اصلخریدار ساعت میناکاری اصل و یا قوری چینی اصلمی تواند به تولید کنندگان و فروشندگان معتبر این محصول مراجعه کند. شما برای رفتن به سرکار یا برنامه ریزی برای کارهای خودتان نیاز به ساعت دارید و مجبور هستید هر روز به ساعت نگاه کنید به خاطر همین باید از ساعتی استفاده کنید تا از استرس شما کم کند و با نگاه کردن به آن بتوانید به حس آرامش برسید یکی از این ساعت ها، ساعت مینا کاری شده است. این ساعت با قاب مینیاتور و خاتم کاری تهیه شده است و شما با هر بار نگاه کردن به این ساعت به آرامشی باور نکردنی می رسید و می توانید با آرامش بیشتر کارهای خود روزانه خود را انجام بدهید.

ما می توانیم به جای ساعت های معمولی که هیچ گونه زیبایی ندارند از این ساعت ها استفاده کنیم و منزل خود را زیبا و دلنشین کنیم.

شرکت واردات و صادرات ساعت میناکاری در تهران

شرکت واردات و صادرات ساعت میناکاری در تهرانشرکت واردات و صادرات ساعت میناکاری در تهران انواع نمونه های ساعت میناکاری را به کشورهای مختلفی ارسال می کند. اساس هنر مینا کاری بر دو عنصر خاک و آتش بنا شده است و با رنگ های زیبا و چشم انداز می تواند زیبایش چندین برابر شود. استفاده از انواع محصولات مینا کاری شده الخصوص ساعت مینا کاری نشان دهنده ذوق هنری و ارزش قائل شدن برای هنرمندان این عرصه می باشد. برای تولید ساعت های مینا کاری ابتدا مس توسط مس گر به شکل های مورد دلخواه مانند دایره، مربع، چهار گوشه، مستطیل و …. در می آید و سپس نقش و نگار آن توسط استاد کار بر روی آن انجام می شود. مینا کاری اصولا شفاف می باشد و شفافیت خود را از اکسید قلع می گیرد.

سایت اعلام قیمت ساعت میناکاری

سایت اعلام قیمت ساعت میناکاریاگر شما به سایت اعلام قیمت ساعت میناکاری مراجعه کنید می توانید از نرخ روز این کالا اطلاع یابید. مراحل کار ساخت یک ساعت مینا کاری به صورت زیر باشد:

  • تهیه ورق یا زیر ساخت: برای تهیه ورق به دو روش می توان اقدام کرد: ۱- روش خم کاری ۲- روش کاری
  • تمیز کردن سطح زیر ساخت: در این مرحله باید سطح فلز را کاملا تمیز کرد تا لعاب مینا خوب به سطح فلز بچسبد. در این مرحله توجه کنید که نباید اثر انگشت هنر مند و استادکار روی فلز باقی بماند چون سبب می شود لعاب به درستی روی فلز نچسبد. شما می توانید فلز را داخل نمک و سرکه قرار دهید تا تمام لکه های انگشت از بین برود و سطح فلز تمیز شود. یا می توانید با صابون و سمباده روی فلز بکشید تا تمام لکه ها از بین برود و در پایان شی را با آب شویید.
  • تهیه لعاب: برای لعاب کاری باید از روش های زیر استفاده کرد:۱- روش اسپری : در این روش شی را به اتاقکی می برند و لعاب را با پیستوله روی فلز می پاشند. ۲- روش دستی یا غرقاب: در این روش با دست لعاب را روی سطح فلز می ریزند.
  • پختن لعاب: پس از خشک شده لعاب و پاک کردن گرد و غبار فلز را وارد کوره می کنند. مرحله پخت لعاب ۲ تا ۳ دقیقه طول می کشد.
  • آماده سازی رنگ : در این مرحله از رنگ نسوز باید استفاده کرد.
  • انتقال طرح روی لعاب: در این مرحله طرح که روی کاغذ وجود دارد را انتخاب می کنند و بر روی خطوط طرح با فاصله کم سوراخ هایی ایجاد می کنند به این کار سوزن کاری یا سمباده کاری می گویند. سپس با خاکستر و لوله تلاش می کنند تا طرح روی فلز بیفتد.
  • نقاشی: در این مرحله خطوط طرح را قلم گیری می کنند.
  • پخت نقاشی : بعد از این که نقاشی تمام شد دو باره فلز را داخل کوره می گذارند. در این مرحله باید توجه کرد که حرارت کوره مناسب باشد تا باعث جاری شدن رنگ نشود.
  • لعاب کاری و تکمیل کار : در این مرحله کار را با لعاب نازک می پوشانند و یکبار دیگر می پزند و وقتی سطح لعاب کاری تکمیل شد تمام قطعات و اجزای ساعت را نصب می کنند.

انواع ساعت میناکاری در کاخانه جات تولیدی

انواع ساعت میناکاری در کاخانه جات تولیدیانواع ساعت میناکاری در کارخانه جات تولیدی با بهترین کیفیت و مواد اولیه انجام می شود و شما می توانید با طرح های مختلف این محصول را تهیه کنید.

پخش ارزان ترین مارک ساعت دیواری

پخش ارزان ترین مارک ساعت دیواری

پخش ارزان ترین مارک ساعت دیواری با کیفیت بالا توسط تولید کنندگان و عمده فروشان مختلفی انجام می شود. ساعت میناکاری اصفهان در تمام دنیا از نظر زیبایی معروف و زبان زد همگان می باشد. عرضه ساعت میناکاری در بازار در طرح و مدل های متنوعی انجام می شود.

فروش ساعت با قیمت مناسب

فروش ساعت با قیمت مناسبفروش ساعت با قیمت مناسب توسط عرضه کنندگانی انجام می شود که محصول را مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان می گذارند. بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی واردات ساعت میناکاری را از ایران انجام می دهند و با بهترین قیمت از تولید کنندگان ایرانی این محصول را خرید می کنند.

خرید ساعت به صورت اقساطی

خرید ساعت به صورت اقساطیبرخی از فروشندگان و حتی تولید کنندگان برای رونق و فروش، انواع ساعت های خود را به صورت اقساطی عرضه می کنند بنابرین ما می توانیم برای خرید ساعت به صورت اقساطی به آن ها مراجعه کنیم. از ویژگی ساعت میناکاری به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • این ساعت بسیار مستحکم است و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • زیبایی منحصر به فردی دارد.
  • با تمیز کردن آن رنگش از بین نمی رود و با گذشت زمان رنگ آن ثابت می ماند.
  • سطح روی این ساعت صاف می باشد.
  • در برابر خش مقاوم است.

ساعت درجه یک میناکاری شده باید تمام استاندارد های ملی در تولید آن رعایت شده باشد. ساعت مینا کاری اصفهان از میان تمام محصولات مینا کاری شده در بین مردم طرفداران و مشتریان زیادی دارد. برای خرید ساعت عمده مینا کاری و ساعت ارزان قیمت میناکاری شده باید به مراکز فروش این محصول مراجعه کرد. از میان انواع محصولات مینا کاری شده ساعت مینا کاری جزو بیشترین ساعت صادراتی می باشد.

بهترین برند تولید شده از ساعت دیواری در اسفهان

بهترین برند تولید شده از ساعت دیواری در اسفهان

شما می توانید با جستجو در گوگل بهترین برند تولید شده از ساعت دیواری در اصفهان را شناسایی کنید. از ابزار آلات ساخت ساعت مینا کاری به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • هاون
  • ماده آبگینه ای مینا
  • کاغذ کپی
  • چکش
  • سندان گیره
  • اره کمانی
  • اره فلز بر
  • قیچی فلز بر
  • قلم مو
  • رنگ
  • کوره
  • قلع و سرب
  • و….

انواع مینا کاری براساس روش تولید به موارد زیر تقسیم می شود:

  • مینای برجسته
  • مینای خانه بندی
  • مینای نقاشی

رنگ های مورد استفاده در مینا کاری شامل رنگ های گیاهی، معدنی و فلزی می شود. ولی امروزه بیشتر از رنگ های فلزی و معدنی استفاده می کنند اما در گذشته بیشتر از رنگ های معدنی و گیاهی استفاده می کرده اند.

مرکز فروش ارزانترین ساعت دیواری در شیراز

مرکز فروش ارزانترین ساعت دیواری در شیراز

ما با مراجعه به مرکز فروش ارزان ترین ساعت دیواری در شیراز می توانیم با کمترین هزینه بهترین ساعت را خریداری کنیم. صادرکننده ساعت میناکاری تلاش می کند با کیفیت ترین و زیبا ترین طرح این محصول را به کشورهای خارجی ارسال کند. تجارت ساعت میناکاری می تواند بسیار سود آور باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
ابراهیم زند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09185394862
آدرس کانال: jetfapottery@
اینستاگرام: Jetfa.pottery
پست الکترونیکی: info@jetfapottery.com  

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید