سرخط خبرها
خانه / قلیان میناکاری / قیمت روز قلیان میناکاری در ایران و خاورمیانه

قیمت روز قلیان میناکاری در ایران و خاورمیانه

مینا هنر مزین کردن فلزات با مواد رنگی ست که به کمک آتش صورت میگیرد.از این رو اصطلاحا به هنر مینا کاری ، هنر آتش خاک و رنگ هم گفته می شود. قلیان های مینا کاری یکی از زیباترین کارهایی است که توسط هنر مینا کاری انجام می شود. این قلیان ها متناسب با نوع آن دارای قیمت های مختلفی می باشند.قیمت روز قلیان میناکاری در ایران و خاورمیانه را می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول و یا سایت های مربوط به قلیان مینا کاری مشاهده نمایید.

قیمت روز قلیان میناکاری در ایران و خاورمیانه

بروز ترین سایت اعلام قیمت قلیان میناکاری

بروز ترین سایت اعلام قیمت قلیان میناکاری قلیان مینا کاری هنر درخشان آتش و خاک است. با رنگ های پخته و درخشان.مینا پوشش رنگی از لعاب شیشه ی شفاف نیم شفاف یا مات است که با هدف تزئین حفظ سطح با ایجاد ویژگی های خاص در سطح بر روی فلز سرامیک، شیشه و … اعمال و در کوره پخته می شود.

مینا بر حسب نوع استفاده به مینای جواهر، چینی، مس و … و از نظر دمای پخت به انواع نرم (ذوب و پخت پایین) متوسط (ذوب و پخت متوسط) و سخت (ذوب بالا) و از نظر وجود مواد مهمی چون سرب به مینای سربی و غیر سربی و مینای سربی به انواع سرب بالا، پایین، متوسط، و از نظر خصوصیات و عملکرد به مینای مقاوم در برابر اسید یا مینای مقاوم در برابر هوازدگی، و غیره تقسیم می شود.

قیمت قلیان میناکاری را را می توانید از سایت های بروز این محصول مه در اینترنت موجود می باشد مشاهده نمایید. قلیان باکیفیت و همچنین قلیان ارزان را می توانید با یک سرچ ساده در این سایت ها خریداری نمایید. خرید قلیان مینا کاری از سایت های  معتبر این محصول بسیار برای شما به صرفه تر است.

خرید قلیان میناکاری با ضمانت کیفیت

خرید قلیان میناکاری با ضمانت کیفیتهنر میناکاری برخاسته از فعل و انفعال های پیچیده ای است که بر روی  مس و بر اثر حرارت با استفاده از  رنگ های گوناگون به وجود آمده است. در این پدیده هنری زیبا درجه حرارت، میزان رنگ و ورق های مس نقش اصلی را ایفا می کند و باید به دقت شکل داده شود و با درجه حرارت و طول مدت زمان حرارت مناسب آماده طرح و نقش شود. سری قلیان مینا کاری شده با طراحی زیبا برای سفره خانه ها سنتی و کافی شاپ ها مناسب می باشد.

سر قلیان از دو قسمت تقسیم می شود. قسمتی که برای اتصال به تنه است و قسمت قیف مانند که برای آتش و تنباکو در نظر گرفته شده است. معمولا قسمت زیرین آن از چوب بوده و قسمت بالای آن از چینی، سفال یا فلز ساخته می شد. قسمت بالایی تمام سر قلیان ها دارای تزیینات می باشد که همگی مرصع کاری، مینا کاری و یا کنده کاری می باشد. از ویژگی های قلیان مینا کاری با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت مناسب
  •  قیمت ارزان و به صرفه 
  • طراحی فانتزی و زیبا

سری قلیان میناکاری هفت رنگ با کیفیت مناسب و قیمت مناسب. یک سری با کیفیت با جنس عالی و نسوز مناسب قلیان های شیک و زیبا می باشد.سود قلیان سلطنتی امروزه نسبت به سایر قلیان ها بسیار بیشتر می باشد از همین رو بسیاری از فروشندگان این محصول را در ویترین فروشگاه خود جای می دهند.خریدار قلیان میناکاری اولین چیزی که برایش مهم است باکیفیت بودن قلیانی است که خریداری کرده است از همین رو بسیاری از عمده فروشی های این محصول با ضمانت کیفیت قلیان میناکاری را به فروش می رسانند.

صادرات قلیان به قیمت کارخانه

صادرات قلیان  به قیمت کارخانهامروزه صادرات  قلیان میناکاری مرغوب و با کیفیت بالا به کشورهای همسایه بسیار پر رونق بوده و بازار فروش خوبی دارد.قلیان از محصولاتی است که باید فروش و صادرات آن به شکل با کیفیت و مرغوب انجام گیرد. ولی اگر افرادی قصد صادرات این محصول را به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها داشته باشند  و آگاهی لازم را دراین زمینه ندارند باید گفت که بهتر است به افرادی که در کار فروش و صادرات این محصول هستند مراجعه کرده و از مشاوره  با ایشان اطلاعات لازم را به دست آورند.

لازم به ذکر است قلیان میناکاری  در کشورهای حاشیه خلیج فارس یعنی کشورهای عربی بسیار مطلوب و پرطرفدار می باشد و برای کسانی که متقاضی تجارت با سرمایه کم و سود بالا می باشند، بسیار مورد مناسبی هست. کشور عراق یکی از متقاضیان اصلی این محصول بوده و سالانه تعداد زیادی قلیان به عراق صادر می شود.

در دنیای امروز انواع گوناگونی از قلیان ها در اشکال و کیفیت های متفاوت تولید شده و برای مصرف به بازار وارد می شوند. متفاوت بودن انواع  قلیان ها به نوع تولید و مواد اولیه آن بستگی دارد. فروش و صادرات قلیان  باید در چهارچوب مقررات کشور و به بهترین نحو انجام گردد. البته باید متذکر شد که صادرات قلیان  با کیفیت به کشورهای همسایه از جمله کشور آذربایجان انجام می گیرد.

بازرگانی قلیان در نقاط مختلف کشور این محصول را به کشورهای مختلفی صادر می کنند. تجارت قلیان برای فروشندگان این محصول از سود مناسبی برخوردار است.صادرکننده قلیان این محصول را به کشورهای متنوع صادر می کند.واردات قلیان میناکاری به کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار زیاد می باشد.

کشور های تولید کننده قلیان در جهان

کشور های تولید کننده قلیان در جهان قلیان  وسیله‌ای است آبی برای مصرف تنباکو به شکل دود شده مانند سیگار که در شمال آفریقا، خاورمیانه و آسیای مرکزی رواج دارد.  بر اساس شواهد تاریخی، قلیان از کشور ایران به سایر نقاط دنیا  ازجمله کشور هند و مصر راه پیدا کرده است. در زیر به تعدادی از انواع قلیان اشاره شده است. امروزه چین یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده قلیان در جهان می باشد.فروش قلیان در جهان بسیار بالا می باشد و کشورهای زیادی خواهان این محصول هستند.

بهترین برند قلیان در ایران

بهترین برند قلیان در ایرانقلیان  از جنس های مختلف ساخته می شود که معمولا تنگ آن شیشه ای است اما بدنه قلیون می تواند چوبی، برنجی و یا شیشه ای باشد. انواع قلیان با طرح های مختلف در بازار موجود است.

از جمله قلیان های محبوب می توان قلیان عربی را نام برد که به علت طراحی آن و استفاده از تنباکو با نیکوتین بالا محبوبیت بیشتری بین مردم دارد.از دیگر قلیان های محبوب می توان به قلیان شیشه اشاره کرد. این نوع قلیون به علت ساختار شیشه جرم کمتری به خود می گیرد و با یک شستشو ساده کاملا تمیز می گردد. البته باید دقت داشت که جنس قلیان اگر از شیشه پیرکس باشد بهتر است . چون در این حالت مولکول های شیشه نزدیکتر هستند و حفره ای برای جا ماندن جرم ها باقی نمی ماند.

قلیان شیشه ای را معمولا به صورت یکپارچه تولید می کنند که این از مزیت این نوع قلیون است . به علت یکپارچه بودن بدنه و دهانه اتصال شلنگ به قلیون خیلی از مشکلات آب بند کردن قلیان رفع می گردد. بهترین برند های قلیان در ایران را می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت پیدا کنید.امروزه بازار قلیان ایران دارای برند های مختلفی می باشد، شما می توانید با پرس و جو از افراد ماهر و متخصص در این زمینه بهترین برند را انتخاب کنید.

بازار فروش انواع قلیان میناکاری درجه یک صادراتی

بازار فروش انواع قلیان میناکاری درجه یک صادراتیمیناکاری یا میناسازی یک هنر اصیل و کاملا ایرانی می باشد که قدمتی در حدود ۵۰۰۰ ساله دارد و حتی می توان میناکاری را روی فلزاتی همچون طلا و نقره نیز انجام داد. فلز طلا تنها فلزی است که در هنگام ذوب شدن مینا مثل سایر فلزات اکسید نمی شود و برای همین است که می توان هر طرحی را روی این فلز پیاده کرد در حالی که فلزاتی همچون همچون مس و نقره این چنین نیستند.

مینا از ترکیبات اکسید فلزها و همچنین چند گونه نمک که در دمای بالا هستند، به وجود می آید. از همین رو بازار فروش انواع قلیان مینا کاری بسیار پر رونق می باشد. توزیع قلیان میناکاری توسط نمایندگی ها و یا عمده فروشی های این محصول انجام می شود. ارزانترین قلیان میناکاری را باید از بازار های فروش این محصول بخواهید.

جایگاه قلیان میناکاری درجه یک ایران در بازار خارجی

جایگاه قلیان میناکاری درجه یک ایران در بازار خارجیدر نگاهی وسیع تر و اقبال جهانیان به صنایع میناکارینفیس، زیبا و شکیل ایران می‌توان به یک جمع بندی کلی و ارائه فهرستی فراگیرتر دست یافت.قلیان مینا کاری  ایران و زیر مجموعه آن عنوان پر فروش ترین محصولات صنایع  میناکاری ایران را چه در سطح داخل و چه در سطح منطقه ای و بین المللی را به خود اختصاص داده است.

جایگاه قلیان میناکاری درجه یک ایران در بازار های خارجی بسیار ویژه می باشد و کشورهای اروپایی و عربی زیادی به دنبال این محصول هستند.تولیدی قلیان میناکاری انواع قلیان ها را در بازار های جهانی به فروش می رساند. 

فروشنده قلیان میناکاری صادراتی

فروشنده قلیان میناکاری صادراتیقیمت  قلیان میناکاری شده صادراتی  با توجه به کیفیت کار متفاوت می باشد . چندین عامل می تواند تعین کننده قیمت این قلیان باشد . اولین نکته در تعیین قیمت نوع زیر ساخت استفاده شده در تولید این قلیان است . کلیه قلیان های میناکاری شده از جنس مس می باشد . لیکن هر چقدر کیفیت زیر ساخت بالاتر باشد جلوه کار بهتر و بالطبع قیمت بالاتر می رود  . استفاده از ورق مس با کیفیت و با ضخامت مناسب ، قلمزنی استادانه و با مهارت  قلیان از نکات قابل توجه در این مرحله است .

عامل دوم در تعیین قیمت  قلیان میناکاری شده استفاده از رنگ های مناسب جهت لعاب و نقاشی این  قلیان است . هر چقدر رنگ های استفاده شده با کیفیت تر با شد براقیت و شفافیت و جلوه کار بهتر می شود و بالطبع رنگ های با کیفیت تر قیمت بالا تری دارد که بر روی قیمت نهایی کار تاثیر می گذارد . عامل سوم که بسیار تعیین کننده در قیمت  قلیان میناکاری است سطح مهارت نقاش است . هر چقدر مهارت نقاش بیشتر باشد و نقوش با دقت و ظرافت  و تنوع رنگ بیشتری نقاشی شود بالطبع قیمت کار بالاتر می باشد .عامل بعدی که تعیین کننده قیمت قلیان های مینا کاری شده است نوع نقاشی می باشد سبک نقاشی پرداز قیمت بالاتری دارد. فروشنده قلیان میناکاری صادراتی این محصول را در تنوع و طرح های مختلفی به فروش می رساند.

مرکز نمایندگی بهترین قلیان در شیراز

مرکز نمایندگی بهترین قلیان  در شیرازدر نمایندگی های  فروش انواع  قلیان در شیراز  با قیمتی بسیار مناسب وبا کیفیتی عالی از تولید به مصرف دراختیار مردمقرار گرفته است و از شیشه قلیان گرفته تا انتهای قلیان سری قلیان و همچنین لوازم دیگر در نمایندگی های این محصول موجو میباشد. درنمایندگی های قلیان شیراز  از بهترین قلیان های عربی و برنجی و لاکچری و چوبی در دسترس شما قرار گرفته که در رنگ بندی متفاوت و ارتفاع کوتاه و بلند موجود می باشد.

مرکز نمایندگی بهترین قلیان در شیراز قلیان های مختلف را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

راز با کیفیت بودن قلیان میناکاری در چیست؟

راز با کیفیت بودن قلیان میناکاری در چیست؟میناکاری هنری با پیشینه‌ای در حدود پنج هزار سال است که برای زیبایی بخشیدن زیور آلات و ظروف مختلف استفاده می‌شده‌است.این هنر ترکیبی از آتش و خاک است که با هنر نقاشی آمیخته می‌گردد و نقش‌های زیبایی را می‌آفریند.

به گفته برخی کارشناسان و در پی تطبیق دادن میناکاری‌های بیزانس با آثار ایرانی، این هنر در ایران شکل گرفته و سپس به دیگر کشور‌ها رفته‌است.

از راز هایی که در زیبا بود قلیان های مینا کاری است می توان به این اشاره کرد که رنگ زمینهٔ زیر نقوش معمولاً به رنگ‌های آبی، سبز و گاهی قرمز است که اگر به چشم هنر به داخل ظروف منقوش مینا بنگریم یادآور پهنای زیبای آبی آسمان باشد.هنر میناکاری به این سادگی‌ها نیست و قیمت میناکاری به خاطر زحمت و هنری که در آن صورت می‌گیرد بها و ارزش پیدا می‌کند.قلیان میناکاری دو نوع است: خانه‌بندی و نقاشی. در میناکاری نقاشی، ابتدا فلز به شکل مورد نظر طراحی می‌شود و سپس با لعابی معمولاً سفیدرنگ یا فیروزه‌ای لعاب‌بندی می‌شود و در چند مرحله در کوره پخته می‌گردد. 

یکی دیگر از رازهای باکیفیت بودن قلیان میناکاری این است که هنر دست انسان است و زمان زیادی برای آن صرف می شود.

عرضه برندهای متنوع قلیان به صورت آنلاین

عرضه برندهای متنوع قلیان به صورت آنلاینقلیان آنلاین در یک کلمه خلاصه می شود به ارسال قلیان آماده با ذغال روشن  و باطعم دلخواه به درب منازل و محل کارتان قلیان آنلاین گفته می شود . برندهای متنوع قلیان آنلاین بهترین قلیان های موجود را برای شما فراهم ساخته تا با یک تماس قلیان شما حاضر آماده درب منزل تان تحویل بگیرید. عرضه برندهای متنوع قلیان به صورت آنلاین توسط سایت های مجاز این محصول صورت می گیرد.

فروش قلیان به صورت عمده

فروش قلیان به صورت عمدهخرید و فروش عمده  قلیان می تواند برای مصارف شخصی همانند رستوران و قلیان سرا و یا به عنوان واسطه برای پخش و فروش در مغازه ها انجام شود.خرید و فروش عمده  قلیان یکی از کسب و کارهای قدیمی و پر منفعت است و دارای مزایای زیادی می باشد.عمده فروشی های فروانی انواع قلیان ها را در قیمت های متنوع به دست مصرف کننده می رسانند.

فروش قلیان به صورت عمده باعث می شود که قیمت نهایی آن برای مصرف کنندگان آن بسیار کمتر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
ابراهیم زند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09185394862
آدرس کانال: jetfapottery@
اینستاگرام: Jetfa.pottery
پست الکترونیکی: info@jetfapottery.com  

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید