سرخط خبرها
خانه / جاماستی سفالی / قیمت جاماستی سفالی مرغوب در بازار سراسر کشور

قیمت جاماستی سفالی مرغوب در بازار سراسر کشور

ظروف سفالی سالهاست که جزء ظروف پرمصرف قرار گرفته و محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است. سفال یک مواد کاملا طبیعی است و مواد شیمیایی در آن وجود ندارد. برای همین امروزه انواع ظروف را با آن می سازند. یکی از ظروف سفالی پرکاربرد، جاماستی است که در سراسر کشور با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. قیمت جاماستی سفالی مرغوب بستگی به درجه کیفیت و طرح و رنگش دارد. چون در تولید جاماستی تنوع زیادی وجود دارد که حتی می توان آن را در اندازه ها و مدل های مختلف تهیه کرد.

قیمت جاماستی سفالی مرغوب در بازار سراسر کشور

قیمت جاماستی سفالی در بازار بین المللی

قیمت جاماستی سفالی در بازار بین المللیصنعت سفال گری پیشینه ی قدیمی دارد و سالهاست بعضی از کشورها به تولید انواع ظروف سفالی می پردازند. البته قبل از اینکخ شیشه روی کار آید، در ایران ظروف سفالی اهمیت زیادی داشته است و همه افراد برای غذا خوردن از آن استفاده می کردند.

ظروف سفالی با خاک رس تشکیل می شوند که به صورت گل درآمده و در اشکال مختلف می توان آن ها را تولید کرد و در مورد ظروفی مانند قوری چینی اصفهان نیز خاصیت های منحصر به فردی در نظر است.

امروزه در ایران استان ها و شهرهای زیادی هستند که به تولید انواع ظروف سفالی می پردازند. این شهرها نظیر شوش، شهررضای اصفهان، لالجین همدان، جویبار مازندران و … می باشند.

ظروف سفالی تنوع بالایی دارند که دارای طرح ها و اشکال مختلف هستند. یکی از این ظروف پرکاربرد، جاماستی است. جاماستی در اندازه های کوچک و بزرگ تولید می شود و حتی طرح های مختلفی از آن را می توان در بازار دید.

در بازار بین المللی فروش ظروف سفالی از جمله جاماستی بسیار زیاد است. زیرا امروزه مردم علاقه زیادی به آن نشان می دهند.

لیست قیمت جاماستی سفالی معمولا بر حسب کیفیت، طرح، مدل و سایز تعیین می شود و نمی توان قیمت دقیق آن را مشخص کرد.

نرخ مصوب جاماستی در هر مرکز فروشی متفاوت است، چون هر فروشنده ای برند و مدل های گوناگونی را به فروش می رسانند. بنابراین، نمی توان قیمت تصویب شده ای را برای این ظروف در نظر گرفت.

خرید جاماستی سفالی غیر حضوری

خرید جاماستی سفالی غیر حضوریصنعت سفالگری در جامعه امروزی ما تکامل زیادی یافته است. چون این ظروف به صورت گوناگونی به فروش می رسند. ظروف سفالی مثل جاماستی در مدل های مختلفی وجود دارد که می توان آن را به صورت لعابدار و بدون لعاب تهیه کرد.

جاماستی سفالی با نقش ها و طرح های شیک و زیبا رنگ آمیزی می شوند و همین ویژگی ها باعث می شود که نظر هر ببیننده ای را به خود جلب کند.

این ظروف کاربرد بالایی در زندگی ما دارند که هم می توان آن ها را بصورت تزئینی استفاده کرد و هم برای صرف ماست. جاماستی سفالی نمای زیبایی دارد که حتی با اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند.

استفاده از جاماستی در رستوران ها و هتل ها بسیار است، چون در این مکان به دلیل جذب مشتری و مسافر هتلداران سعی می کنند از ظروف و وسایل شیک و زیبا استفاده کنند.

برای همین، خرید جاماستی سفالی شیک از طرف رستوران ها و هتل ها بیشتر است و حتی خانم های خانه دار هم آن را به عنوان جهیزیه استفاده می کنند.

بنابراین، اگر شما هم تمایل به خرید این ظروف سفالی با طرح های جدید هستید، می توانید به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.

تجارت اینترنتی جاماستی باعث شده مشتریان بهتر بتوانند ظروف سفالی را تهیه کنند و برایشان بصرفه تر است. این محصول به صورت چینی هم تولید می شود و در کنار آن می توان مواردی مانند قوری چینی اصل را تهیه و تولید نمود

مرکز فروش جاماستی سفالی در استانها

مرکز فروش جاماستی سفالی در استانهاهمانطور که می دانید، در بازار ایران ظروف سفالی از اهمیت بالایی برخوردارند. در سال های اخیر این ظروف بیشتر به چشم می آیند، چون در تنوع آن ها روز به روز افزوده می شوند.

علاوه بر این ظروف سفالی مزایایی دارند که استفاده از آن برای همه مناسب است. این مزایا و ویژگی ها شامل:

  • تولید شده با مواد کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی
  • حفظ کردن گرما در خود
  • داشتن مواد مغذی به دلیل درست شدن با آب و حفظ آن
  • داشتن تنوع در طرح، رنگ، مدل
  • دارا بودن سایزهای مختلف با توجه به نیاز و سلیقه مشتری
  • دارای برندهای زیاد و به صورت لعاب و بدون لعاب
  • سازگاری کامل با محیط زیست
  • مناسب برای استفاده در منزل و مکان های دیگر
  • استفاده از آن به عنوان ظروف تزئینی
  • داشتن قیمت های کاملا مناسب

همین ویژگی ها و مزایا باعث شده فروش ظروف سفالی در همه استان ها انجام شود. اما در بین این ظروف، جاماستی طرفدار بیشتری دارد، چون می توان آن را برای موارد گوناگون مورد استفاده قرار داد.

داشتن گارانتی فروش جاماستی باعث شده مشتریان استقبال بیشتری نسبت به آن داشته باشند، چون از خرید خود مطمئن هستند و می توانند با خیال راحت بهترین نمونه ها را بدست آورند.

خریدار جاماستی سفالی به قیمت تولید

خریدار جاماستی سفالی به قیمت تولیدیکی از مکان هایی که از ظروف سفالی و انواع جاماستی سفالی بیشتر استفاده می کند، رستوران های سنتی است‌. در این مکان ها برای ماست، خورشت و … از جاماستی استفاده می شود.

جاماستی ها به صورت لعاب دار و بدون لعاب هستند. نمونه های لعاب دار آن با رنگ های زیبا و طرح های شیک وارد بازار می شوند که فروش آن ها بالاتر است.

این جاماستی حتی در سایزهای بزرگ هم تولید می شود که حجم یک تا چند کیلو ماست را در خود جای می دهند. امروزه حتی دختران جوان هم می توانند از این ظروف برای جهیزیه خود خریداری کنند، چون ست آن ها در فروشگاه ها موجود است.

جاماستی لعاب دار کمی گران تر از بدون لعاب و خام است. برای همین خریداران به دنبال مرکز فروشی هستند که بتوانند آن را با قیمت ارزان تری خریداری کنند.

خوشبختانه، فروش ظروف سفالی و انواع جاماستی سفالی به صورت مستقیم هم انجام می شود که به قیمت تولیدی برای مشتری محاسبه می گردد تا بتوانند جاماستی سفالی ارزانی را بدست آورند.

نمایندگی فروش جاماستی سفالی

نمایندگی فروش جاماستی سفالیجاماستی سفالی درجه یک از کیفیت بالایی برخوردار است و تنوع در طرح و سایزهای آن بیشتر است. این جاماستی با خاک رس درجه یک ساخته می شود که دوام بالایی دارد.

جاماستی سفالی با سطوحی صاف و زیبا هستند که نمای جذابی دارند. این ظرف به صورت تک و عمده در بازار وجود وارد.

در بعضی از جاماستی های بزرگ دسته های سفالی هم ایجاد می شود که مدل آن را زیباتر می کند و حمل آن آسان تر می شود.

بطور مثال، جاماستی هایی که قابلیت نگه داشتن یک کیلو ماست و بیشتر را دارند، دارای دسته هایی زیبا از جنس خود هستند که بیشتر به چشم می آیند.

این نمایندگی بزرگ مرکز پخش جاماستی های سفالی است که طرح های جدید و بروزی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و همیشه بالاترین کیفیت را دارد‌.

لذا، شما می توانید از این نمایندگی فروش معتبر، بهترین و شیک ترین جاماستی را با قیمت های مناسب تر از بازار خریداری کنید.

کارخانه تولیدی جاماستی سفالی

کارخانه تولیدی جاماستی سفالیکارگاه تولید جاماستی سفالی آن را به بهترین صورت تولید می کند. تولید جاماستی سفالی با گل که برگرفته از خاک رس است، می باشد.

بعد از اینکه این ظروف شکل داده شده اند در کوره های مخصوص قرار می گیرند تا مورد استفاده قرار گیرند. قرار گرفتن ظروف سفالی در کوره و سفید شدن رنگ آن ها باعث بالا رفتن کیفیت در آن ها می شود.

جاماستی سفالی از هر نظر مورد تایید و استاندارد است، چون هم مواد غذایی مثل ماست در آن ماندگاری دارد و هم ضرر خاصی برای سلامتی انسان ها نخواهد داشت.

در ایران کارخانه های زیادی هستند که انواع ظروف سفالی را تولید می کند که هر کارگاهی با اشکال مختلف و طراح های متنوع آن را وارد بازار خواهد کرد.

بهترین جاماستی های سفالی را استان همدان و اصفهان به بازار عرضه می کنند که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند.

عرضه جاماستی سفالی در بازار

عرضه جاماستی سفالی در بازارهمانطور که گفته شد، جاماستی سفالی در دو نوع تولید می شود که عرضه آن به بازار از طریق تولیدی ها و کارگاه ها انجام می شود.

  1. جاماستی بدون لعاب یا خام
  2. جاماستی لعاب دار

جاماستی بدون لعاب فقط یک بار در کوره قرار می گیرد‌. رنگ این جاماستی سفید است و هر چقدر سفید تر باشد کیفیت آن بیشتر است.

اگر جاماستی بدون لعاب را برای ماست استفاده کنید، ارزش غذایی و مواد مغزی که در ماست وجود دارد، بیشتر خواهد شد. چون جاماستی سفالی خام می توانند آب ماست را جذب خود کند و ماندگاری آن را بیشتر سازد.

همچنین، بهداشت ظروف سفالی همیشه بیشتر و بهتر است. چون این ظروف کاملا سنتی و قدیمی هستند و بطور طبیعی درست می شوند.

در تولید جاماستی سفالی لعاب دار دو بار از کوره استفاده می شود که آن هم باید با دمای بالا یعنی ۹۰۰ درجه باشد که لعاب ظرف را بیشتر کند.

لذا، این امر باعث می شود، جاماستی ها با تنوع بالایی تولید شوند. برای همین خریدار علاقه بیشتری برای بدست آوردن آن نشان می دهد.

در ضمن، عرضه آنلاین جاماستی به سراسر کشور با شرایط بهتری صورت می گیرد، چون امروزه خرید آنلاین بصرفه تر است و دغدغه ای را برای مشتری ایجاد نمی کند.

بازار فروش انواع جاماستی سفالی در کشور

بازار فروش انواع جاماستی سفالی  در کشوراستان های مختلف مثل همدان، اصفهان، مازندران و … تامین کننده جاماستی سفالی و انواع ظروف سفالی دیگر هستند که می توانند نیاز بازار را تامین سازند.

ظروف سفالی به دلیل داشتن نقش و نگارهای زیبا و داشتن مواد طبیعی ارزش بالایی در جامعه ما پیدا کرده است. همچنین به خاطر تنوع بالا در مدل ها و برندهای آن استقبال مردم از این ظروف روز به روز بیشتر می شود.

استفاده از این ظروف فراوان است. بطور مثال جاماستی را می توان برای درست کردن و انداختن ماست بکار برد یا اینکه برای ماندگاری بیشتر ماست از آن استفاده کرد.

این ظروف به خاطر داشتن مواد طبیعی در تولید و پیشینه ی قدیمی، همچنان مشتری های خود را دارند که باعث شده بازار فروش آن هر ساله داغ تر شود.

صادرات جاماستی سفالی به صورت عمده

صادرات جاماستی سفالی به صورت عمدهجاماستی سفالی استاندارد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و رنگ و روی جذاب و مشتری پسندی داشته باشد. استاندارد بودن جاماستی در صاف و صیقلی بودن سطح آن است.

همچنین، به کار بردن مواد طبیعی در آن به استاندارد بودن آن می افزاید. خوشبختانه در ایران کارگاه های زیادی هستند که انواع ظروف سفالی و جاماستی های شیک را تولید می کنند.

بعضی از این کارگاه ها جاماستی های صادراتی را تولید می کنند که هم استاندارد بالاتری دارد و هم کیفیت بیشتر. شرکت صادراتی جاماستی انواع این ظروف ها در جدیدترین طرح ها و مدل ها ارائه می دهد تا بتوانند همیشه مشتریان را راضی نگه دارد.

صادرات جاماستی سفالی با شرایط عالی و بسته بندی مناسبی صورت می گیرد تا این ظروف سالم به دست خریدران برسد.

بازرگانی جاماستی سفالی بهترین و شیک ترین نمونه ها را به صورت عمده و خرده به مشتریان ارائه می دهد تا بتواند رضایت آن ها را کسب کرده و فروش خود را افزایش دهد.

تحویل فوری و رایگان جاماستی

تحویل فوری و رایگان جاماستیمحصولات سفالی از قدیم تا به حال بوده اند، اما امروزه خرید و فروش آن ها در ایران و کشورهای دیگر پررنگ تر شده است. جاماستی های سفالی از ظروف پرکاربرد و طبیعی هستند. این طرف بدون سرب می باشد که استفاده از آن در هر اموری ممکن است.

سایت خرید جاماستی می تواند بهترین طرح ها و مدل ها را در اندازه های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد. امکان خرید و تحویل رایگان از این سایت امکان پذیر است و سفارشان با قیمت های مناسب به دست شما می رسد.

همچنین، داشتن کیفیت و تنوع از اولویت های مهم فروش از این مرکز می باشد که حتی در زمان فوری به شما تحویل داده می شود.

بنابراین، می توانید انواع جاماستی ها و ظروف سفالی دیگر را به صورت لعاب و بدون لعاب از این نمایندگی بزرگ سفارش دهید.

بهترین مارک جاماستی ایرانی و خارجی

بهترین مارک جاماستی ایرانی و خارجیظروف سفالی برندهای گوناگونی دارند، چون کارگاه های تولید کننده آن در ایران و کشورهای دیگر زیادند. هر کارخانه تولید کننده سعی می کنند بهترین و باکیفیت ترین محصولات سفالی را ارائه دهد.

برای همین، برندها متفاوتند و حتی کیفیت ها فرق می کنند. در بازار ایران می توان برندهای خارجی را هم مشاهده کرد که با مدل های شیک و بروزی وجود دارند و دارای رنگبندی و طرح های زیبایی می باشند.

جاماستی سفالی هم مارک های ایرانی و خارجی دارد که در نوع مواد اولیه و درجه کیفیت با هم گوناگون اند. بهترین مارک جاماستی را می توان از نمایندگی ها بدست آورد، چون آن ها سعی می کنند برای رقابت از هم برترین باشد.

از این رو باکیفیت ترین و معتبرترین برندها را در اختیار مشتری قرار می دهند تا فروش خود را بالا برده و مشتریان را جذب خود کنند.

بورس بهترین مدل جاماستی ایران

بورس بهترین مدل جاماستی ایراندر بازار ایران محصولات سفالی همانند ظروف دیگر با تنوع همراه اند که می توان آن ها را در نمونه های مختلف بدست آورد.

ظروف سفالی، مخصوصا جاماستی سفالی بازار بورس داغی دارد که امروزه فروش آن ها به صورت اینترنتی هم انجام می شود.

مرکز نمایندگی جاماستی با فروش غیر حضوری توانسته نیاز مشتریان را برطرف سازد. از مزایای خرید اینترنتی از نمایندگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان حمل و نقل آسان
  • نرفتن خریدار به بازار
  • داشتن قیمت های مناسب
  • نداشتن واسطه در هنگام خرید
  • امکان راهنمایی از طرف مشاوران فروش
  • بهره مندی از تنوع بالا
  • کیفیت تضمینی
  • امکان سفارش به صورت آنلاین در هر مکان

به دلیل همین مزایا و ویژگی ها باعث شده در جامعه ما این روش رایج شود و مشتریان خرید خود را بهتر انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
ابراهیم زند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09185394862
آدرس کانال: jetfapottery@
اینستاگرام: Jetfa.pottery
پست الکترونیکی: info@jetfapottery.com  

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید