سرخط خبرها
خانه / ظروف سفالی / خرید و فروش ظروف سفالی عمده

خرید و فروش ظروف سفالی عمده

خرید و فروش ظروف سفالی عمده در مراکز پخش و توزیع محصولات سفالی و صنایع دستی انجام می شود که این محصولات را مستقیما از کارگاه های سفال گری و از ستاد کاران این صنعت خریده و در اختیار خرده فروشان می گذارند .

خرید و فروش ظروف سفالی عمده

خرید و فروش ظروف سفالی

معمولا صاحبان فروشگاه های صنایع دستی و خرده فروشان ظروف سفالی به مراکز فروش ظروف سفالی عمده مراجعه کرده و کل بار مورد نیاز خود را یکجا با قیمت و سود کمتر از آنها می خرند . سپس در فروشگاه های خود اقدام به فروش تکی و جزئی این محصولات با سود مورد نظر خود می کنند.

خرید عمده از تولید کنندگان سفال

مراکز فروش ظروف سفالی و گاها خرده فروشان این محصول را می توانند به صورت مستقیم از کارگاه های ساخت و تولید ظروف سفالی خریداری کنند . به این ترتیب هزینه های مازادی که دلالان و واسطه های فروش این محصولات روی آن می آورند کم می شود .

سفال لالجین

شهر لالجین واقع در استان همدان یکی از مراکز تولید ظروف سفالی در کشور می باشد . در این شهر بیش از ۷۰۰ کارگاه سفال گری وجود دارد و بیش از دو هزار و پانصد هنرمند سفال گر در لالجین زندگی میکنند. به طور کلی شغل غالب مردم این شهر سفال گری است و این هنر راه گذران زندگی مردم این شهر می باشد . آمار بیکاری در این شهر صفر است و مردم شهر لالجین به هر ترتیبی که شده به هنر دیرینه خود می پردازند .

خرید ظروف سفالی از لالجین

خرید و فروش ظروف سفالی

بیشتر مراکز پخش عمده ظروف سفالی، برای خرید این ظروف به شهر لالجین و کارگاه های سفال گری آن مراجعه می کنند یا از قوری چینی اصفهان دست ساخته های هنرمندان این شهر را خریداری کرده و در تمام شکور توزیع می کنند.

انواع آثار سفالی

انواع و اقسام آثار سفالی که در کشور تولید می شود اعم از ظروف مصرفی، ظروف تزئینی و آثار هنری، انواع تندیس، تولیدات سرامیک لعابدار، نقاشی شده و بدون نقاشی، خام پخت با نقاشی‌های زیر لعابی، تلفیق سفال با چرم، چوب، پارچه، گل، خرمهره و… می باشد. که هر یک

ویژگی ها و قیمت خاص خود را دارند. به هنر تلفیق پارچه با سفال که برای تزئین سفال های قدیمی به کار میرود، پارچه های سفالی گفته می شود که هنری جدید و زیباست .

ساخت ظروف سفالی

ظروف سفالی و چینی مانند قوری چینی اصل با رنگ های آبی فیروزه ای، آبی لاجوردی، سرمه ای و سبز و با تکنیک نقاشی رو لعابی ساخته می شوند . سپس سه بار در داخل کوره پخته می شود تا بتوان به راحتی آنها را شستشو داده و برای سرو انواع غذاها استفاده کرد .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
ابراهیم زند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09185394862
آدرس کانال: jetfapottery@
اینستاگرام: Jetfa.pottery
پست الکترونیکی: info@jetfapottery.com  

درباره ی پشتیبانی سایت

مطلب پیشنهادی

مراکز فروش ظروف سفالی

مراکز فروش ظروف سفالی

مراکز فروش ظروف سفالی این محصولات را به صورت عمده و جزئی، در طرح و …