سرخط خبرها
خانه / ظروف سفالی / مراکز فروش ظروف سفالی

مراکز فروش ظروف سفالی

مراکز فروش ظروف سفالی این محصولات را به صورت عمده و جزئی، در طرح و رنگ و اندازه های متنوع و با قیمت های متفاوت به خریداران عرضه می کنند . شما می توانید ظروف سفالی را از مراکز فروش صنایع دستی تهیه کنید.

مراکز فروش ظروف سفالی

مراکز فروش ظروف سفالی

فروش ظروف سفالی در مراکز و فروشگاه های صنایع دستی و آثار هنری در هر شکل و طرحی که بخواهید انجام می شود . ظروف سفالی بخشی از صنایع دستی محسوب می شود به همین دلیل برای خرید آن به جای فروشگاه ظرف و ظروفی مانند قوری چینی اصفهان باید به فروشگاه هنرهای دستی مراجعه کنید .

سفال و تاریخ تمدن ایران

در کاوشگری های انجام شده در حوزه باستان شناسی آثار و صنایع دستی از تمدن های دیرنه بدست می آید که نشان دهنده فرهنگ پیشینیان است . صنایع دستی به عنوان میراث فرهنگی هر ملتی نشان دهنده تاریخ تمدن جامعه است و هویت و اصالت ملت ها به آن ها وابسته است. در این میان آثار سفالی که همواره در این جستجوها یافت میشوند جایگاه ویژه ای داشته و ارزش بالایی نیز دارند .

انواع ظروف سفالی

ظروف سفالی شامل انواع و اقسام گوناگونی هستند. از جمله کوزه های آب که در فصل گرم تابستان می توان آب را در آن خنک و گوارا نگه داشت . دیزی های گلی و سفالی که برای پخت آبگوشت از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و محبوب ایرانیان بودند. پیاله های کوچک و بزرگ و پارچ و لیوان های سفالی هم همواره جایگاه ویژه ای در خانه ایرانیان داشته است . همچنین بشقاب ها و دیس ها و خورشت خوری ها که همگی در فروشگاه های ظروف سفالی موجود می باشند و جوابگوی تمامی نیازهای شما هستند .

ظروف سفالی مناسب غذا

مراکز فروش ظروف سفالی

ظروف سفالی نسبت به ظروف آلومینیومی، روحی و یا پلاستیکی بسیار برای غذا مناسب تر و سالم تر هستند . اما به شرطی که روی آنها لعاب کشیده شده باشد و چند بار در کوره پخته شده باشند . ظروف سفالی بدون لعاب برای غذا مناسب نیستند چرا که مواد غذایی به منافذ آن نفوذ می کنند و تمیز نمی شوند . اما این ظروف را می توان برای آب استفاده کرد . اما لعاب بکار رفته در ساخت ظروف سفالی و قوری چینی اصل هم باید لعاب قابل استفاده برای خورد و خوراک و سالم باشند. امروزه از لعاب های آماده سرامیکها که آبی رنگ هستند در ساخت ظروف سفالی استفاده میشود که بریا سلامت انسان مضر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
ابراهیم زند
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09185394862
آدرس کانال: jetfapottery@
اینستاگرام: Jetfa.pottery
پست الکترونیکی: info@jetfapottery.com  

درباره ی پشتیبانی سایت

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش ظروف سفالی

خرید و فروش ظروف سفالی عمده

خرید و فروش ظروف سفالی عمده در مراکز پخش و توزیع محصولات سفالی و صنایع …